WITAMY

Wszystko o firmach dla klientów

Lotnisko w Gdańsku i shuttle

Strona główna > Ekonomia > Samochody > Lotnisko w Gdańsku i shuttle

27.08.2014 00:10:10

Witam serdecznie.

Czy jadąc nad morze będę miał szansa korzystania z różnych połączeń krajowych, jakie oferować może choćby jakiś bus gdański?

28.08.2014 17:28:37

Witam.

Często przyjmuję gości zza granicy, którzy przyjeżdżają do Gdańska samolotami. Niekoniecznie mam czas, aby odebrać ich z portu lotniczego, odwieźć do hotelu, a następnie przyjechać ponownie, aby realizować nasz wspólny, dalszy plan pobytu.

Z tego powodu korzystam z usług firmy http://www.gdanskairporttaxi.pl.

29.08.2014 08:25:33

Cześć.

Razem ze znajomymi wynajęliśmy ostatnio 9-osobowy bus gdansk i wybraliśmy się na dłuższą przejażdżkę. Zahaczyliśmy o gdańską plażę, udaliśmy się na Hel, a zarówno w kilka innych ciekawych miejsc .

Przyznam, że za wynajem busa nie zapłaciliśmy zbyt wiele. Należałoby zaznaczyć, że w mniej osób pożądane byłoby zainteresować się połączeniami normalnymi busów w Gdańsku.

30.08.2014 22:55:09

Witam. Moja firma zajmuje się organizacją imprez okolicznościowych, choć brakuje nam przede wszystkim samochodów. W ramach współpracy zainteresował mnie wówczas przewoz osob gdańsk i okazało się to strzałem w dziesiątkę, bowiem dzięki zewnętrzne firmie mogę zaoferować naszym klientom wyższy komfort.

31.08.2014 10:07:32

Hej.

Niedawno szukałem należytego hotelu w Gdańsku, ale miałem mnóstwo wątpliwości wobec obiektów, na które trafiałem. Najczęściej w ofercie brakowało mi śniadań, które były dodatkowo płatne (nawet 50 złotych za jedno śniadanie!). Tak rzeczywiście dopiero po dwóch tygodniach odnalazłem hotel, w jakim dokonałem rezerwacji.

01.09.2014 21:56:40

Hejka.

Nigdy nie podróżowałem wcześniej taxi gdansk, ale moje pierwsze doświadczenia z takimi środkami transportu nie są zbyt pozytywne. Kierowca taksówki starał się mnie obwieźć do celu wokół miasta, ale pech chciał, że tu się urodziłem i wychowałem, a następnie wyjechałem do Warszawy.

02.09.2014 11:39:21

Sama przekonałam się, że na rzeczywiście mnóstwo propozycji mogą liczyć klienci, jakich przedmiotem zainteresowania jest hotel gdansk. W rzeczywistości wszystko warunkują ceny, jakie jesteśmy w stanie zaakceptować. Dla niektórych 100 złotych za noc to zdecydowanie za wiele, ale inni z chęcią przystaną na taką ofertę.

Mi udało się odszukać nocleg za 80 złotych za noc ze śniadaniem.

03.09.2014 19:31:57

Witam.

Za dwa tygodnie mam przesiadkę w airport gdansk, choć nie zastanawiałam się wcześniej nad jej długością. Otóż będzie ona trwałą osiem godzin, więc w moim interesie jest, aby ten czas dobrze zagospodarować. Biorę pod uwagę pojawienie się na gdańskiej starówce, ale nie wiedziałam czy to rozsądny czas na takie wyprawy.

Na tym forum przekonałam się, że tak, więc z góry dzięki za pomoc.

04.09.2014 14:10:33

Witam.

W sytuacji, gdy podróżowaliśmy po kraju w osiem osób i przybyliśmy do Gdańska wpadł nam do głowy pomysł, aby wykorzystać bus gdansk. Szybko znaleźliśmy firmę, która oferuje takie przewozy i bez problemu tego samego dnia trafiliśmy na Hel, a następnego dnia wróciliśmy do Gdańska razem z kierowcą.

05.09.2014 20:36:58

Hej. Lądowanie mojego samolotu na airport Gdansk zostało określone w piątek na godzinę 8:45, natomiast kolejny lot mam dopiero o 17:30. Biorę pod uwagę zajechanie na starówkę, natomiast interesują mnie opcje pozwalające na transport z lotniska w Gdańsku.

Odszukałem kilka możliwości, jakie da radę zamknąć w 100 pln.

12>>

Ostatnio dodane posty

Hej! Ja osobiście polecam regularne nakładanie preparatów antykorozyjnych, głównie zimą, kiedy drogi są solone. To pomaga zapobiec rdzy i utrzymaniu podwozia w porządnej kondycji.

Hejka! Ja zawsze stawiam na sprawdzonego mechanika, który zna się na rzeczy. Warto poszukać opinii w internecie przed podjęciem decyzji.

Hej! Ceny mogą się różnić w zależności od zakresu usług i rodzaju zabezpieczenia antykorozyjnego. Warto jednak porównać oferty przeróżnych warsztatów, aby odnaleźć najlepszą dla siebie opcję.